.

NEXT STATION : LONDON

8 Haziran 2010

Lady Gaga & Rihanna Konserleri

Hayatımın konserleri diye başlamak isterim.Hayalimin konserleri de diyebiliriz ama hala Beyonce'yi izleyene kadar hayallerim sonlanmış diyemeyiz. Erasmus hayatının bana yaşatabildiği en güzel şey bu iki konser oldu sanırım.İskoçya'nın Aberdeen şehrindeydim ben ve sadece 2.5 saat uzaklıktaki Glasgow'da gittiğim işbu konserleri sizlerle paylaşmak isterim a dostlar :)
Ladies and Gentleman; please welcome LADY GAGA (1 Mart 2010 Glasgow SECC)



İngiltere'ye gitmeden önce kafaya koydum illaki gidecem diye ama sen istediğin yere koy ,biletler çoktan tükenmiş. Ama Allah'tan http://www.ebay.co.uk denen bir mucize var ki -her ne kadar 35 poundluk bileti bana açık arttırmayla 100 pounda da satsa- bir rüya gerçek oldu. Yerim çok müthiş sayılmazdı ama en azından Gaga'nın burnunu seçebiliyordum :) 23 şarkı söyleyen ve 15 kıyafet değiştiren Gaga'cığımın performansı anlatılamaz yaşanır denen cinstendi. Dance in the Dark şarkısıyla açılış yapıp favorim Bad Romance ile geceyi sonlandıran bu hatun canlı sesi ve dansıyla yeri göğü inletti. Çirkin ama enteresan bir sahne ışığı var.

Lady Gaga'dan canlı "Lovegame"


Enteresan bir sahne ışığı var demişken sahne ışığının babasını gördüm ben Rihanna'da Gaga'dan sonra. :) (20 Mayıs 2010 Glasgow SECC)

Her ne kadar 15 şarkı söyleyip Lady gaga kadar kıyafet değiştirmese de güzelliği herşeye yeter Rihannacığımın. Lady Gaga konserinde düştüğüm hataya düşmeyip bu sefer ayakta bilet aldım ama bu da bir hataymış. Hata olmasaydı en önden seyredeceğim hırsına kapılıp 4 saat ayakta beklemezdim. En azından ilerleyen günlerde ayaklarımı ve belimi daha iyi hissedebilirdim değil mi? Russian Roulette şarkısıyla açılışı yapıp Umbrella ile bitiren bu hatunun konser öncesi showunu yepyeni çıtır çıtır bir grup "Pixie Lott" yapıyor. Konserdeki favori show bana göre, pembe tankıyla havalandığı o dakikalar. Türkiye'de Kuruçeşme Arena'daki showuna bu atraksiyonların hiçbirini getirmemesi ve sadece 1 kıyafet giyinmesi bir o kadar daha şanslı olduğumu hissettirdi bana. Son hayalim kaldı başta da söylediğim gibi: Beyonce. Onun da konserine gidersem şayet işte o zaman bu blogu yakarım ben yüz gün yüz gece yakarım.

İngiltere'nin biletixi http://www.ticketmaster.co.uk ;)

p.s.: Lady Gaga konser biletleri yeni fiyatları 70-100 pound arası değişmekte. Bilginize...


Lady Gaga konser bileti: 35 pound(Ebay açık arttırma 100 pound) :)
Rihanna konser bileti: 45 pound

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder