.

NEXT STATION : LONDON

6 Haziran 2010

Hoşgeldim...



Dün gece aniden facebook hesabımdaki tüm paylaşımımı durdurma kararı aldım. Sebebi çok fazla vakit harcıyor olmam ve kendime zarar veriyor olduğumun farkına varmam. Facebook benim için biraz samimiyetini yitirdi de diyebiliriz aslında. Ama bu hayatta paylaşacak o kadar çok şey yaşıyorum ki, bunu haykıracak bir platform arayışındayken geldin aklıma Blogspot. Bundan sonra beğendiğim , zevk aldığım tuhafıma giden şeyleri paylaşacağım bu güzel mi güzel özgür blogum vatana millete hayırlı olsun inşallah. :)

Ahmet Faik Karanis

5 yorum:

  1. İlk yorum benden olsun...
    Hayırlı olsun bebek (:

    YanıtlaSil
  2. hayirli olsun ahmet adamimsin =)

    YanıtlaSil
  3. Bence bu blog senin en doğru kararlarından biri (: İlk olarak : Senin nerde ne yaptığını nasıl olduğunu merak etme derdinden kurtardığın için beni,ikinci olarak : banada bu yerleri görme fırsatını verdiğin için çok çok çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  4. TRT çocuk korosu? seni hatırlıyorum!! :)

    YanıtlaSil