.

NEXT STATION : LONDON

7 Haziran 2010

Londra Bilim Müzesi


Erasmus hayatımın sonuçlanmasıyla birlikte Londra'ya geldiğim şu günlerde herşeyini gezdiğim zannettiğim bu şehrin yeni yeni mucizelerini keşfetmeye devam ediyorum. Dün British Museum, bugün ise Science Museum'ı gezebildim.Giriş bedava.Londra'da böyle bir nimet bulmak oldukça zordur.5.5 saat kaldığım 5 katlı müzenin 3 katını bitirme başarısını gösterebildim ancak. Kalan 2 katını vakit bulur bulmaz keşfetmek istiyorum. Dünyada görülmesi gereken yerlerden biri olduğunu düşünüyorum. Özellikle enerji ve astronomi ile alakalı bölümleri beni benden aldı diyebilirim. Aya ilk ayak basan Neil Armstrong'un Apollo 11 i de fotolar arasında.Yolunuz düşerse içerideki Force Field bölümündeki Apollo 11 Simülatörü deneyimini mutlaka deneyin :).

Dipnot: Musluman bilim adamlari tarafindan icat edilmis 1001 bulus yer aliyor koca bir salonda.Bugun gelisen teknolojilerin bircogunun temelinde Musluman bilim adamlarinin oldugu gercegi karanlik cag degil altin cag olarak anlatiliyor.Aynı zamanda Batililarin Muslumanlarin dunyada hicbir icat yapamadiklari tezini curutecek harika bir belgesel yayinlaniyor müzede...

Science Museum Giriş: Free
Force Field Apollo 11: 4 pound

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder